1. března 2021

Velikonoční přání-s použitím brushe krajka 

8 komentářů:

  1. Květuško překrásné šikulko **********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anuško děkuji,ty taky krásně tvoříš,byla jsem dnes na blogu u tebe.

      Vymazat
  2. Květuško nádherááááááááááááááááááá moc se mi to líbí ale knihu sem nenašla tak nemůžu obrázek odeslat **********************

    OdpovědětVymazat
  3. No páni to jsou nádherné obrázky ten červený s krajkou se mi moc líbí šikulka jsi:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Šikulka Květuška z Kolína nebo od Kolína? Květuško uloupila jsem si tu zajíčky👍Chtěla jsem dát přáníčko ,ale jak už píše Bětuška ,knihu jsem nenašla?????? Přeji pohodové dny ve zdraví🍀

    OdpovědětVymazat
  5. zdravím..ďakujem za návštevu a komentárik....Kvetka to je nádherná tvorba 1**************************

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji Slávko přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za hezké komentáře.