23. března 2021


Ptáci animace-animace vytvořená z videa-ze starého blogu























15 komentářů:

  1. Nádherná dílka♥ Květu mohu si některé ptáčky stáhnout a použít do obrázku? ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji,není to dokonalé.Květu vše tu na blogu je ke stažení.

    OdpovědětVymazat
  3. Květuško to je nádheráááááááááááááááááá moc děkuji určitě to použiji do obrázku jestli to nevadí zdravím *****************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško nevadí,dávám to sem pro všechny co rádi tvoří a jsem ráda,že to někdo použije,že jsem to nedělala zbytečně.A děkuji.

      Vymazat
  4. Květuško jsou nádherné některé také mám z netu :-)jen z videa to neumím hihi. Určitě nějakého papouška ti zde uloupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivetko,vezmi si co potřebuješ...tohle jsou ptáci ze starého blogu,ještě jsem ted přidala papoušky a různý ptáky,pomalu to nacházím na disku,já jsem začala zas pomalu tvořit po 5letech.

      Vymazat
  5. Květuško, nádherní ptáčci, některé jsem si stáhla co jsem ještě neměla, moc za ně děkuji

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji Květuško, také jsem si stáhla***************

    OdpovědětVymazat
  7. Květuško, máš tady krásnou tvorbu. Jsem ráda, že jsi opět začala tvořit. Stáhla jsem si nějaké ptáčky. Díky moc za ně.

    OdpovědětVymazat
  8. zdravím i tady,,ty sojky s kukuřicí jsi sama dělala??já je totiž viděla ve videu někde,,,ale myslím Pinteres to nebyl..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky dělala jsem je sama,je to z videa ale moc neumím animaci ,většinou se mi to klepe.Tenkrát jsem z toho byla nadšenáá a chtěla dělat víc videií ale šop v kterém to šlo mě opustil a ted mi dokonce v šopu nejdou ani pluginy hi hi to jsem dopadla vid?Měj se fajn .

      Vymazat
    2. díky za odpověd,no přesně tak,v šopíku/mám č.5/se mě také nezobrazují některé pluiginy,a taky nevím čím to je...ahoj

      Vymazat
    3. Zlatý starý časy ,když nám běžel šop narvaný pluginama a k tomu ještě studio to přetékalo pluginama taky hi hi vid?Ted už tolik nadšení tvořit nevidím .

      Vymazat

Děkuji za hezké komentáře.