30. května 2021

Knoflíky-vytvořené tvarem a stylem 

12 komentářů:

  1. Květuš, moc parádní nápad na knoflíky.. a další návody.. pamatuji si, jak sestra měla kdysi moc nádherné věci a je dobře, že to předáváš dál.. Pozdravuj ji, třeba si bude pamatovat. Krásný zbytek víkendu přeji majena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Hani děkuji,sestře to vyřídím ,možná si to i přečte říkala ,že sem občas nakoukne.Dávám sem některé věci ,co s tím- třeba se to někomu hodí,pamatuju když jsem začínala a nic neuměla jak sem všude slídila a stahovala hi hi.Taky přeju hezký zbytek dne.

      Vymazat
  2. zdravím taky,,děkuji za obrázky ,které dáváš mně do návštěvní knihy,škoda,že ty žádnou nemáš,abych ti to mohla oplatit,měj se príma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,knihu časem opatřím ,zatím vůbec nevím jestli mě to tvoření bude bavit a zdraví mi to dovolí.Měj se též hezky a užívej dokud to jde.

      Vymazat
  3. Díky Jani,ted se tady s nimi rozčiluju pořád to není ono.

    OdpovědětVymazat
  4. Květulko moc hezké opravdu si šikula.A přeji ti krásný den a halvně zdravíčko

    OdpovědětVymazat
  5. Květuš úžasné šikulko*****************

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty jsou úžasné líbí se mi moc 🌹 🌺 👩‍🦱

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Flora
    Můžete dělat super krásné věci.
    Užijte si tuto krásnou neděli a přeji vám do zítřka dobrý start do nového týdne, ale hlavně zůstaňte zdraví.
    Posílám vám sladké pozdravy
    Monique.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za hezké komentáře.