1. června 2021

Masky vytvořené v photoshopu 

14 komentářů:

  1. Květuš, krásné masky jsi vytvořila. Patří Ti velké díky.. Taky mám na blogu návody , dají se dělat více způsoby..

    OdpovědětVymazat
  2. Hani díky,už jsem ti blog prohlížela,zajímá mě co za ty roky co jsem nic nedělala ,jste vytvořily.Máš tam samé krásné obrázky a dobré návody.Už dříve jsem si tvůj blog ráda prohlížela.Vím,masky se dají dělat hodně způsoby tenhle co mám je hrozně lehký,jen na tři kliky myší.

    OdpovědětVymazat
  3. Dear Flora,
    I wish you a very nice Tuesday evening and for tomorrow a beautiful and sunny Wednesday here with us we also have nice weather and we can enjoy about 25° again
    stay healthy and distance ourselves we got our 2 injection against Covid 19. And a lot sweet and warm greetings from Claire.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojík Květuško dovolila jsem si některé stáhnout, díky moooc ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Květuško, to jsou parádní masky, určitě nějaké použiji ⚛ ღ ♥ prima den ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Květuško, nádherné masky a děkuji za návštěvu a krásné obrázky.Díky

    OdpovědětVymazat
  7. Dear Flora,I wish you a pleasant evening , thank you very much the blog visit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aniko přeji hezký večer a děkuji též za návštěvu.

      Vymazat
  8. Květuško tak to jsou moc krásné masky určitě některou použiji a díky moc🌹 🌺 👩‍🦱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko díky, budu jen ráda když použiješ a nedělala jsem je zbytečně.

      Vymazat

Děkuji za hezké komentáře.