11. června 2021

Rámečky s krajkou 

17 komentářů:

  1. Květuško zdravím a přeji hezký víkend a děkuji za návštěvu mé knihy...krásnou tvorbu tu máš...určitě vyzkouším s tvým dovolením...

    OdpovědětVymazat

  2. Zdravím Tě Květuško a přeji Ti nádherný pátek a pohodový víkend. Tvé rámečky jsou dokonalé!!!Děkuji Ti za nádherné obrázky.



    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné rámečky Květuško ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Květu, parádní rámečky, kdo používá určitě si vybere. Děkuji za komentíky a přeji Ti pěkný víkend...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Dear Flora,Beautiful evening I wish have a Nice weekend, thank you very much the blog visit :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj Květu to jsou krásné rámečky

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné rámečky Květuško...

    OdpovědětVymazat
  8. krásné rámečky, Květuško, přeji pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Květuško, rámečky jsou dokonalé, děkuji Ti za nádherné obrázky v mé NK.

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou nádherné rámečky, líbí se mi moc! Děkuji za obrázky jen škoda, že nemohu oplatit.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji všem za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Květuško🌺máš tu plno hezkých věciček👍něco jsem si uloupila😀děkuji Ti za obrázková přáníčka do mojí návštěvní knihy🌷škoda ,že nemůžu oplatit👀moji přátelé se mně ptají ,proč nemáš u obrázků kody?
    přeji vše dobré🍀opatruj se 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji,kody nemám ,nikdy jsem je nedávala ani na starém blogu,připadá mi to zbytečné.

      Vymazat

Děkuji za hezké komentáře.