7. června 2021

Návod na jednoduché šití v photoshopu

9 komentářů:

  1. super návod. Někdy ho vyzkouším

    OdpovědětVymazat
  2. Květuš, taky mám udělaný návod na šití ale nedala zatím na rajče.. je to parádní, ještě, že dáváš také aby mohly děvčata používat.. Jen tak dál a měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani tenhle je velmi jednoduchý,existuje spoustu postupů na šití,já už používám taky jiný ale je pracnější,někdy až budu mít na to náladu tak ho udělám,já totiž návody nerada dělám,na to byla dobrá Jindra ,ta si s tím pohrála aby to i hezky vypadalo.Já jsem spíš na to když někde něco vidím a líbí se mi to tak se v tom tak dlouho hrabu až na t přijdu,potom jsem spokojená.Ted zrovna jsem po letech přišla na dvě takové věci co jsem chtěla umět a stále jsem nemohla přijít na to jak to dělají.Taky přeju hezký den.

      Vymazat
  3. dobré návody, hodí se vždy, díky moc, Květuško 🌼

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký návod Květu, vyzkouším ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za hezké komentáře.