30. listopadu 2021

Návod na změnu letního fota v zimní- hodnoty jednotlivých vrstev jsou přibližné,můžete si je upravit podle svého vkusu.


6 komentářů:

  1. Květuško, díky za návodík.. koukám, že něco je podobné co jsem tvořila ale ne úplně, tak to vyzkouším tímto způsobem. Jsi šikulka a moc díky..

    OdpovědětVymazat
  2. Květuš, tak jsem vyzkoušela je to opravdu proti mému návodu o hodně jednodušší, tak moc díky!!!! Povedlo se perfektně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda,že se ti líbí návod a že jsi zkusila.Budeš asi jediná kdo ho vyzkoušel,ale stejně jsem ho dělala hlavně pro tebe ,že jsi mi o něj psala.Možná i Magda zkusí ty se to též líbí.

      Vymazat
  3. ahoj ,tak jsem to zkusila také,je to príma návod a MOC SE MI TO LÍBÍ,JAK SE TO DÁ PŘEMĚNIT..DÍKY ZA NÁVOD,,ŠIKULKO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi jsem ráda,že to někdo využije.Nerada dělám návody ,protože málo kdy to někdo dělá a návod udělat mě zabere dost času.

      Vymazat

Děkuji za hezké komentáře.