18. listopadu 2021

Proměna letní fotografie na zimní-jdu se podělit o mou dnešní radost.Dlouho jsem toto chtěla umět,teprve až dnes se mi zadařilo. Má to určitě ještě plno chyb,snad to časem vychytám.

9 komentářů:

  1. Proste jsi šikovné děvče, zdravím Květuško ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kvetka, klaniam sa, je to perfektné, konečne niečo nové, čo som ešte nevidela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji stále jsem hledala návody a nemohla najít,ale věděla jsem,že to nějak musí jít ,viděla jsem totiž obrázky takhle upravené,mám plno fotek od sestry ale všechno letní .Abych si nemusela do obrázků stahovat z netu zimní tak jsem to stále zkoušela a naskočilo mi tohle ,ale ještě to není ono.Musí jít udělat i podzim z fotek,taky jsem to viděla upravené.

      Vymazat
  3. Květuš, jsi šikulka velká. I já něco podobného z fotek na zimní mám v návodech ale asi jinou cestou než to Tvoje.. tak třeba časem taky prozradíš.. Hodně úspěchů!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky díky,já u Tebe hledala ,ale nenašla .nevím možná myslíš tu dvojitou expozici.ale to jsem nechtěla.Chtěla jsem si udělat přímo zimní ze své fotky.Návod dám ,ale nemám pořád vychytaný ty hodnoty a pokaždé se mi to nevede,až to vše budu mít v poho tak udělám návod.Ted před Vánoci mám málo času ,je pořád co dělat ,tak po chvilkách sedám k pc a zkouším.

      Vymazat
  4. Květuš, tak to budeš hodná.. jsem teda zvědavá , jak se to bude dělat.. tak hodně zdaru a už se těším.. pá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za hezké komentáře.