10. prosince 2021

Vánoční přání -ze zrušeného blogu 

6 komentářů:

  1. Hezký večer Květuško, to jsou ale překrásná přáníčka aj Ježíška zde máš žádný Santa hihi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer Ivetko,to je pro mě taková srdcovka-když jsem tvořila na blog.cz tak jsem byla plná nadšení ,ted už to není ono,roky jsou znát.

      Vymazat
  2. Květuško, koukám, jak krásně tvoříš a děláš radost.. jsi prostě šikulka a byla by škoda tu Tvoji krásu neukázat.. Tak jen tak dál.. Díky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Hani,jsou to stará přáníčka,ale dodnes si pamatuji s jakým nadšením jsem je dělala,je na nich spousta chyb ,které vidím ted z odstupem času,váhala jsem jestli je dát sem na tento blog,ale jsou to mé začátky a myslím,že sem patří.Přeji krásný večer.

      Vymazat
  3. jsou luxusní žádné chyby nevidím

    OdpovědětVymazat

Děkuji za hezké komentáře.