4. prosince 2021

Vánoční přání-ze zrušeného blogu 

10 komentářů:

  1. Ahojky moc krásné to máš líbí se mi moc..Zajímalo by mě za těmi obrázky to tvoříš nějkým stylem, že je máš takové pěkné do modra jestli to není tajemství prozradíš mi děkuji moc za kladnou odpověď.Klidně použiji po vánocích.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky není to tajemství,je to barvené přechodem světlounce modrým.Díky a klidný advent přeji Ivetko.

      Vymazat
    2. Tak děkuji za odpověď a přeji Ti Květuško taktéž poklidné adventní dny.

      Vymazat
    3. Ivetko děkuji za přání,moc mě potěšilo.Ještě k tomu přechodu zadej si u něj -barva.

      Vymazat
    4. Kvetuško, nemáš vůbec zač hlavně že potešilo :-) Jejda nějako nechápu jak v přechodu zadat barvu? Mě musíš detailně vysvětlit to víš po mé mrtvičné mě to zapaluje pomalu.😁 😂 🤣

      Vymazat
    5. Ivetko ani nevím ,že jsi měla mrtvičku-hrozný.No k tomu přechodu-dáš přidat styl vrstvy -přechod a nahoře máš režim -tak zadáš barva.

      Vymazat
    6. Ano měla Květuško zničeho nic jsem se ráno probudila a bylo to, nechci to zde rozepisovat a mejlík Tvůj nemám :-) Neboj já jsem bojovnice😁 už to chápu, tak díky moc za radu :-)

      Vymazat
    7. Jsem ráda,že se k tomu takhle stavíš a že dál tvoříš ,je to dobré na pamět.Já kvůli paměti se k tvoření vrátila,dělám to rok a pamět se mi hodně zlepšila.

      Vymazat
    8. Víš ja se odmlčela asi na tři měsíce, když se mi to přihodilo, bála se abych si neuškodila ale děvčata mě hodně přemlouvali prostě ať se vrátím i můj internista mi potvrdil, že můžu však vím, že na tu paměť je to fajn a dlouho mi trvalo než jsem si vzpomněla v jakém programu tvořila hihi...neboj já su beran paličatá a bojovat umím hlavně se nelitovat i když někdy nadávám.

      Vymazat
    9. Ivetko moc Ti držím palce,na tvém tvoření to vůbec není znát,děláš krásné obrázky.

      Vymazat

Děkuji za hezké komentáře.