29. března 2024

Velikonoční přání 

2 komentáře:

  1. Dobrý den paní Květo, nebo Floro nebo jak.
    Bohužel na mém blogu jsem měla špatně nastavené komenty, tak že se mi vůbec nezobrazovaly a tudíž jsem o nich nevěděla a tudíž nemohla reagovat. Dnes jsem je náhodou všechny našla ve spamu a našla jsem i Váš z 13.6.22 kdy jste mě napsala:

    Dobrý den Valin koukám,že moje šablonky tu nabízíte jako své výtvory.Tyto šablony jsem dělala před 10lety a ještě nikdo podobné nevytvořil.Postup jak je vytvořit a obarvit znám jen já a moje sestra.

    Tak, že milá paní na vysvětlenou, ty šablonky, které jsem dělala já před více než 10 lety jsou mým dílem, vytvořeným podle návodu, který v té době měla Flora na blogu. Nevím, jestli jste to vy nebo jste její sestra, to jsem nikdy nepochopila, ale pochopila jsem, že když něco dělám podle podrobného návodu, vyjde mi něco podobného. Vyvedu vás tedy z omylu, že postup znáte jen vy dvě, jak píšete. Sami jste ho zveřejnily. Šablonky jsem dělala přes plugin Flexify 2, ve dvou vrstvách, kdy spodní byla barvená gradientem a druhá horní byla nepravidelná nějakým třeba zlatým mřížováním, nebo podobné dekorace. Po sloučení vrstev se použil plugin Flexify 2 a v nastavení inputu a outputu se docílilo různých abstraktních dekorů. Celkem mě mrzí, že jsem je aktualizovala tady na bloggeru, když jsou to už staré vykopávky ze starého blogu.cz, ale přes to musím reagovat na Váš předloňský komentář, protože naprosto nechápu jak můžete napsat to, co jste napsala. Byla jste asi velmi roztrpčena, jelikož ten den mi napsaly další tři Anonymy, že tyhle šablony dělala Flora. Flora dělala svoje, zveřejnila návod a já si jich taky udělala pár. Nikdy nemůžete tvrdit, že zveřejňuji něčí práci, protože nenajdete u Flory stejnou šablonu jako u mě, pouze podobnou. Přesně podle jejího návodu. A jestli vy jste Flora tak o to je to horší, že si nepamatujete, že jste podrobný návod měla na blogu. valin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Valin ,mojí odpověd´máte na hl.stránce blogu.

      Vymazat

Děkuji za hezké komentáře.